Termék kategóriák

Mindig van egy közeli átvételi pontunk!

Vegye igénybe saját, az egész országra kiterjedő kiszállítási szolgáltatásunkat vagy használja az ingyenes ÁTVÉTELI PONTJAINKAT!

A megvásárolt termékeket a következő módon veheti át:

  Raktáron lévő termék eseténNem raktári termék esetén

Személyes átvétel 

átvételi pontjainkon

2045 Törökbálint, Depoazonnal átvehető
(nyitva tartás: H-P 8:00-16:30)
Terméknél megadott szállítási határidő szerint*
1135 Budapest, Szegedi út 57.

+ 1-2 munkanap                        (nyitva tartás: H-P 8:00-16:30)

Terméknél megadott szállítási határidő szerint*
Házhoz szállítás:+ 2-6 munkanapTerméknél megadott szállítási határidő* + 2-6 munkanap
*A terméknél megadott szállítási határidő minden esetben tájékoztató jellegű, minden rendelés leadás után pontosításra kerül!

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK

 

A termék(ek) kiszállítását a mindeNET Hungary Kft. saját gépjárműparkjával vagy az alábbi szállítókkal végzi Magyarország egész területén:

- GLS

- MPL

- NEM-SPED

- NOZO-DUO

- Sprinter

- gyártók által megbízott szolgáltatók

2022.04.01-től az alábbi árakon szállítunk házhoz: 

A webáruházba leadott rendelésekre az alábbi szállítási költségek vonatkoznak:

MEGRENDELÉS BRUTTÓ ÖSSZÉRTÉKE

BRUTTÓ SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG

14.999,- Ft alatt

1.398,- Ft

15.000,- - 49.999,- Ft között

2.398,- Ft

50.000,- - 99.999,- Ft között

2.598,- Ft

100.000,- Ft felett

INGYENES

*A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. 

Abban ez esetben, ha utánvét fizetési mód kerül kiválasztásra, a rendelési érték 1,5%-át, de minimum 990 Ft UTÁNVÉT KEZELÉSI DÍJ összeget számolunk fel.

Az utánvétes fizetési módnál ellenőrizze, hogy a rendelés összegét a bankártyájával biztosan ki tudja egyenlíteni! Van megfelelő nagyságú vásárlási limitje és rendelkezésre áll akkora összeg a bankkártyához tartozó számláján!

 

A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut díjmentesen házhoz szállítja saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével, ha az adott megrendelés bruttó értéke eléri a Weboldalon mindenkor közzétett, díjmentes szállítást biztosító összeget. A díjmentes szállítást biztosító összeget el nem érő kiszállítással megjelölt megrendelések esetén a fuvardíjat az Ügyfél viseli oly módon, hogy a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül.

Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre és csak a díjmentes szállítást biztosító értéket meghaladó megrendelések házhoz szállítása ingyenes. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján, még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód.

 

A házhozszállítási szolgáltatásunk keretében a termékek szállítása a rendeléskor megadott magyarországi cím telekhatáráig történik. A megrendelt termékek telekhatáron belüli, emeletre vagy lépcsőházban történő mozgatására, a termékek terjedelme és súlya miatt nincs lehetőségünk. A termékek telekhatáron belüli, emeletre vagy lépcsőházban történő mozgatásáról minden esetben a Megrendelő feladata gondoskodni.  

 

Szolgáltató a rendelés teljesíthetőségét követően egyeztet az Ügyféllel a kiszállítási lehetséges időpontjáról, mely nem konkrét időpontra vonatkozik, hanem szállítási intervallum meghatározására. Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni. A termékek kiszállítása munkanapokon 8:00-17:00 óra közötti időszakban történik. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű olyan címet megadni, amin mindig tartózkodik olyan személy, aki jogosult az átvételre. A szállítás napon belüli időpontjára sajnos nincs ráhatásunk.

 

A termékeknél közölt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek, a tényleges szállítási határidő minden esetben a termékek magyarországi raktárkészletétől és a kiválasztott szállítási módtól függ. Személyes átvétel esetén az átvételi pontjainkon a termékeknél feltüntetett szállítási időhöz +1-6 munkanappal kell számolni, mely a túrajáratainkhoz igazodik. Házhoz szállítás esetén a termékeknél feltüntetett szállítási időhöz +1-3 munkanappal kell számolni, mely a logisztikai partnerünk kiszállításához igazodik.

 

A szállítás díjmentessége -amennyiben a szállítmány díjmentességének feltételei adott- csak egyszeri szállításra vonatkozik. A kiszállított, de a megrendelő által át nem vett szállítmány vagy a visszaküldött csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Ebben az esetben a megrendelő köteles a szállítási díjat megtéríteni, amely kifizetéséig a mindeNET Hungary Kft. a rendelés újbóli kiszállítását visszatartja. Rendelés lemondása esetén (maximum a szállítás előtti 2 munkanappal) a megrendelőnek visszatérítendő, már kifizetett rendelési összegből a mindeNET Hungary Kft. a szállítási díjat levonva téríti meg.

 

A megrendelt terméket - az Ügyfél megrendelése alapján - személyesen is átveheti a Szolgáltatóval szerződésben lévő Vállalkozások telephelyein, melyek listáját ÁTVÉTELI PONTOK alatt találja meg.

 

A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.

 

A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

Vegye figyelembe, hogy a megrendelt termékek beszereléshez a szakembert csak a termék(ek) hiánytalan és sérülésmentes állapotban történő megérkezését követően szervezzék, mivel ellenkező esetben ezzel kapcsolatban kártérítési igényét nem tudjuk elfogadni!

A rendelés kiszállításakor ellenőrizze annak mennyiségi megfelelőségét és a csomagolás sértetlenségét! Abban az esetben, ha bármilyen sérülést tapasztal a küldemény csomagolásán, vagy már olyan jellegű a csomagolás sérülése, amely akár a becsomagolt termék sérülésére is okot ad, akkor mindenféleképpen -még átvétel előtt- készítsenek a futárral jegyzőkönyvet, amelyre később hivatkozni lehet. Ilyen esetben jogában áll súlyos sérülésre hivatkozva a küldemény átvételét is megtagadni.

Amennyiben a kiszállított termékek csomagolása ép úgy a termékek kicsomagolására a Szállítmányozó jelenlétében nincs lehetőség, mivel a Szállítmányozók erre nem kötelezhetőek, mind a szoros kiszállítási munkarend, mind a részükről nem elvárható műszaki ismeretek hiánya miatt.

Sérült küldemény esetén a további kárügyintézés és a panasz elfogadásának alapvető feltétele, hogy a Megrendelő és a Szállítmányozó aláírásával elkészített jegyzőkönyv mellett a szállítólevélen is tüntessék fel, hogy „a termék sérülten érkezett”. Ha megtagadja az átvételt, akkor írják rá a csomagra is, hogy „átvételt sérülés okán megtagadta”.

Ha a Megrendelő a küldeményt sérülten, de jegyzőkönyv nélkül veszi át, vagy fent leírtakat nem teljesíti sérülés esetén, akkor már sem a Szállítmányozó, sem pedig a Szolgáltató nem tudja a panaszt befogadni, mivel ekkor már nem igazolható egyértelműen a szállítási sérülés, vagyis a terméken keletkezett sérülés helye, módja és ideje.

Káresemény bejelentése: info@mindenet.hu email címen.

Sikertelen kiszállítás esetén -legyen az bármelyik szállítmányozó-, és ezáltal a megrendelés nem teljesítése nem róható fel az Eladó részére abban az esetben, ha

  • a megrendelő által megadott szállítási cím nem megközelíthető a szállítmányozó által használt gépjárművek bármelyikével,
  • a megrendelő hibás szállítási címet, telefonosszámot, email címet adott meg az Eladó részre,
  • a megrendelő egyéb saját hibája, problémája okán nem veszi át a küldeményt.

 

A szállítási sérülések vagy hiányosság elbírálására minden szállítmányozónál egyedileg kerül sor, ezért ezeket már a rendelés átvételekor jegyzőkönyv felvételével együtt jelezni kell az Szolgáltató felé is!

A mindeNET Hungary Kft. minden esetben meggyőződik arról, hogy a feladott áru sértetlen és a csomagolás megfelelő, melyről fénykép vagy videófelvételt is készíthet. Amennyiben a küldemény törékeny, sérülékeny, illetve a tartalom jellege a különleges adatkezelést indokolja, abban az esetben az Eladó a küldemény feladásakor egyértelműen rögzíti és feltünteti a címiraton a „sérülékeny, törékeny” feliratot, biztosítva ezáltal a tőle elvárható kellő körültekintést a szállításból adódó esetleges sérülések elkerülése érdekében.

Ha a részleges pontatlanság vagy a megsérülés a kézbesítéskor azonnal nem ismerhető fel, azt a kézbesítéstől számított 3 munkanapos jogvesztő határidőn belül tudja Ön, mint Vevő az adott futárszolgálathoz vagy Cégünkhöz írásban bejelenteni.

Minderre tekintettel felhívjuk minden Vásárlónk figyelmét, hogy az áru átvételét követő 3 munkanapon belül minden esetben vizsgálja át az árut, hogy az a szállításkor nem sérült vagy nem hiányos, mivel a szállításból eredő kár érvényesítésére kizárólag ezen 3 munkanapon belül van lehetőség. A kárigény elbírálásához a teljes küldeményt – a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt – kell a szállítmányozó rendelkezésére bocsátani, így azt közvetlenül a Vevő tudja eljuttatni a szállítmányozóhoz. 

Az áruban a szállításból eredően bekövetkezett károkért a mindeNET Hungary Kft. felelősséget nem vállal.


Termékek